Saturday 27 January 2007

Kundeservicebrev #1:
Bedre lukning til Castus Frugtstænger

Dette ellers yderst enkle forslag til, hvordan Castus bør forsyne sine lækre frugtstænger med en mere brugervenlig lukning ― eller rettere åbning ― har jeg to uger efter end ikke fået svar på.

Se Castus' glimrende netsted her ― et mønstereksempel på hvor enkelt, praktisk, overskueligt og samtidig smukt det kan gøres!


Kære Castus

Når jeg er i Danmark, køber jeg som regel et lille lager Castus Frugtstænger, da de ikke alene smager godt, men også er et kærkomment sundere alternativ til fx chokoladebarer og hvad man ellers kan finde på at fylde i sig for at stille den lille sult.

Dog har jeg et enkelt hjertesuk, eller rettere et forslag. Jeres pakninger til frugtstængerne. Der står godt nok i hvilken ende, de bør åbnes, men den lille revne (er der et fagord for en sådan? Det kunne jeg godt tænke mig at vide; det kunne være et godt quizspørgsmål…) sidder i midten af den endes lukning, hvilket medfører, at man kun river halvdelen af lukningen af, når man vil åbne sin frugtstang. Derfor er det lidt af en kamp at skubbe frugtstangen op gennem den halve åbning, så man kan spise den på rigtig snackfacon.

Jeg foreslår, at I i stedet sætter den-revne-som-jeg-endnu-ikke-ved-hvad-hedder i siden af lukningen, således at den småsultne kunde ved at rive op fjerner hele lukningen i den ende.

Jeg håber, I synes om mit forslag, som jeg måske vil lægge ud på min blog: http://clasen.blogspot.com.

Det er i øvrigt en rigtig flot hjemmeside, I har! Grafisk indbydende, dejlig enkel, nem at finde rundt i, og meget informativ! Til lykke med den!

På forhånd tusind tak!

De bedste hilsener
Bjørn Clasen

No comments: